Zapraszamy na
bezpłatny webinar
Umowy z pracownikami bez tajemnic – jak uniknąć
kosztownych błędów?

20 marca 2025 roku godz. 10:00
planowany czas trwania spotkania to 60 minut
Jaką wiedzę zdobędziesz ?
- Rodzaje umów – poznasz różnice między umową o pracę, zleceniem i dziełem oraz dowiesz się, która forma najlepiej pasuje do Twoich potrzeb.
- Koszty i zobowiązania – dowiesz się, jakie składki i podatki wiążą się z poszczególnymi umowami oraz jak wpływają one na budżet firmy i wynagrodzenie pracownika.
- Ryzyka i pułapki prawne – omówimy najczęstsze błędy przy zawieraniu umów i sposoby ich unikania, aby nie narazić się na kary czy spory sądowe.
- Jak dobrać najlepszą umowę? – nauczysz się analizować sytuację i wybierać formę zatrudnienia, która będzie korzystna zarówno dla Ciebie, jak i dla pracownika.
- Formy zatrudnienia – czym różnią się umowa o pracę, zlecenie, umowa o dzieło?
- Rodzaje umów o pracę (okres próbny, czas określony, czas nieokreślony)
- Obowiązki pracodawcy i pracownika
- Jak zawrzeć umowę i jak ją rozwiązać?
- Porównanie kosztów – jaki wybrać rodzaj zatrudnienia i dla kogo?
Program spotkania
Informacje dodatkowe
- Webinar jest organizowany za pośrednictwem platformy Click Meeting. To doskonała okazja do poszerzenia wiedzy na specjalistyczny temat z zakresu HR.
- Umożliwiamy udział kilku pracowników z jednej firmy, co pozwoli na szersze wdrożenie zdobytej wiedzy w Państwa organizacji.
- Nasz starannie dobrany zespół prowadzących gwarantuje optymalne połączenie teorii z praktyką. Dzięki temu uczestnicy nie tylko uporządkują swoją wiedzę, ale także będą mogli ją zweryfikować podczas zaplanowanej dyskusji.
- Zachęcamy do aktywnego udziału w webinarze. Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o przesłanie ich przed wydarzeniem na adres szkolenia@synerdi.pl. Postaramy się odnieść do nich podczas prezentacji.
Marta Felczak – HR Manager z 20 letnim doświadczeniem
Zajmowała się prowadzeniem administracji kadrowo – płacowej w wielu przedsiębiorstwach. Prowadziła liczne projekty z zakresu HR (procesy rekrutacyjne, szkoleniowe, wartościowanie stanowisk, badania ankietowe dla pracowników etc.).
Przez 3 lata była managerem 20 osobowego zespołu kadrowo – płacowego, który stworzyła od podstaw w firmie outsourcingowej. Przez 9 lat zajmowała stanowiska managerskie w obszarze HR w firmie handlowej, gdzie kreowała politykę personalną we współpracy ze swoim 8 osobowym zespołem. Aktualnie jest Managerem 23 osobowego zespołu kadrowo – płacowego w agencji pracy tymczasowej. Posiada w tym zakresie wieloletnią praktykę zawodową i przygotowanie akademickie.
Ukończyła studia magisterskie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Jest również absolwentką studiów podyplomowych z psychologii społecznej w zarządzaniu rozwojem organizacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz studiów podyplomowych HR Business Partner Akademii Leona Koźmińskiego.
Kto prowadzi webinar ?
